Vad händer om jag inte uppdaterar min kundinformation?

Det är viktigt att du besvarar frågorna senast 23 juni 2024. Om du inte uppdaterar kundinformationen senast då kan dina möjligheter att använda våra produkter och tjänster begränsas.

  • Ditt lån eller din finansiering blir spärrad för extra tjänster
  • Ditt kreditkort utfärdat av Santander spärras för fortsatt användning
  • Ditt sparkonto blir blockerat för insättningar och uttag
  • Funktionerna i internetbanken blir begränsade

Samtidigt kommer vi att göra en individuell bedömning av din kundrelation, vilket i vissa fall kan leda till att vi måste avsluta kundrelationen med dig.

Om du upplever begränsningar i produkter och tjänster ber vi dig att uppdatera din kundinformation i internetbanken. Om du uppdaterar din kundinformation enligt våra instruktioner har vi möjlighet att utvärdera om vi kan fortsätta att tillhandahålla våra produkter och tjänster till dig.

Har du frågor?
Om du har några frågor angående uppdatering av din kundinformation är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.  Du når oss via chatt på hemsidan och i internetbanken samt på telefon 08-559 514 00 vardagar 10.00-16.00.