Logga in i internetbanken
För dig som privatkund med sparkonto, lån, kreditkort eller leasing.
Våra övriga tjänster
Mina fordon
Administrationsverktyg för dig som förare eller företagare med fordon finansierade via Santander.
Partnerwebben
Affärsverktyg för dig som är återförsäljare och samarbetar med oss.
Behöver du hjälp?
Hur loggar jag in på internetbanken?
- Starta din BankID-app och tryck på ikonen för QR-kod.
- Rikta mobiltelefonens kamera mot QR-koden på den här sidan för att skanna av den.
- Identifiera dig i din BankID-app.
Uppdaterad 25 september, 2024
Hur skaffar jag Mobilt BankID?
Så här kommer du igång med Mobilt BankID:
- Ladda ner appen BankID Säkerhetsapp från App Store eller Google Play via din mobiltelefon eller surfplatta.
- Logga in på din huvudbanks internetbank och välj att ansluta dig till Mobilt BankID. När du ansluter dig aktiveras tjänsten och du får välja en säkerhetskod som du sedan alltid kommer att använda när du loggar in eller signerar med ditt Mobila BankID.
Observera att Santander Consumer Bank inte är utgivare av BankID.
Uppdaterad 25 september, 2024
Har Santander någon app?
Ja, vi har en jättefin mobilapp! Som kund hos oss kan du ladda ner den både för iPhone och Android på Appstore och Google play.
Läs mer om vår app och se en demofilm
Uppdaterad 27 maj, 2020
Hur loggar jag in i appen?
För att logga in i appen behöver du ha Mobilt BankID installerat på din telefon eller surfplatta.
När du öppnar appen fyller du i ditt personnummer och trycker på 'Logga in med mobilt BankID'. Din BankID-app öppnas automatiskt och du fyller i ditt lösenord för BankID. När du har legitimerat dig i BankID-appen hämtas din information och du kommer sedan tillbaka till vår app som inloggad.
Har du precis blivit kund hos oss kan ta upp till ett dygn för din profil att skapas. Testa logga in imorgon.
Om du inte är kund hos oss har du inte möjlighet att använda vår app.
Uppdaterad 27 maj, 2020